Vi er klar med et stærkt team til kommunalvalget

Det Konservative Folkeparti afholdt den 22. august 2017 opstillingsmøde i Søborg Forsamlingshus for at vælge kandidater til kommunalvalget den 21. november.

Bestyrelse, kandidater og andre aktive medlemmer har forud for mødet lagt en ihærdig indsats i at sætte ambitiøse mål for udviklingen i Gribskov Kommune. Det fremgik klart af de enkelte kandidaters præsentation af dem selv og deres mærkesager – der ligger en holdindsats bag.

Opstillingsmødets resultat blev, at følgende stiller op i nævnte rækkefølge til kommunalvalget den 21. november:

1. Jesper Behrensdorff
  2. Trine Egetved
  3. Lars Nielsen
  4. Simon Mortensen
  5. Michael Frank Hansen
  6. Casper Aistrup
  7. Jens Louis Zwicky
  8. John Winkler Neumann
  9. Jørgen Kragh
  10. Niels Lawaetz

Som kandidat til Region Hovedstaden opstiller foreningens formand, Niels Lawaetz, der først og fremmest lægger vægt på at sikre Nordsjællands stemme i et regionsrådet. Det gælder akutberedskabet indenfor sundhedsområdet, udbygningen af vores infrastruktur og ikke mindst bevarelsen af vore enestående natur.

Det Konservative Folkeparti i Gribskov havde i alle henseender et konstruktivt opstillingsmøde med god stemning, hvor det var tydeligt, at bestyrelse og kandidater står sammen i den kommende valgkamp som et team med fælles mål.

Niels Lawaetz

Fung. Formand – Det konservative Folkeparti, Gribskov