Emne: Hvem skal lede kommunen efter valget?

Pressemeddelelse:

For det Konservative Folkeparti er det vigtigt, at vi får en borgerlig ledelse af kommunen, som ønsker åbenhed, inddragelse og ordentlighed i den måde, vi behandler vores borgere, medarbejdere og samarbejdspartnere på.

Vi ønsker en pragmatisk ledelse af kommunen, som ønsker at samle, lytte og trække i samme retning. Vi ønsker en person i spidsen, som vil leve op til dette, og det kommer til at blive et ufravigeligt krav fra os, når vi på valgnatten tæller stemmerne op og træffer beslutning om, hvem vi peger på som Borgmester i de næste 4 år. Vi accepterer ikke, at man sidder for nedrullede gardiner og driver kommunen igennem et regneark.

Med det Konservative Folkeparti i spidsen af kommunen får du mere ordentlighed og ansvarlighed. Mere åbenhed og inddragelse. Mere samarbejde og mere medindflydelse. Og vi ønsker at sætte en person i spidsen, som vil stå på mål for ovenstående ledelsesstil.

Jesper Behrensdorff og Trine Egetved

Det Konservative Folkeparti